lørdag 1. august 2009

blues

I dag var jeg og malene på by'n :D <3
vi gikk litt rundt og surra, også måtte malene på bryggekonserten, så jeg møtte linn ;p vi gikk på tivoliet . vi skulle egentlig ta spøkelsehuset med martine, men linn turte ikke, og da bestemte martine seg for at ho ikke ville alikevell , så jeg og linn tok heller "stjernekarusellen" ,( som jeg om malene fant ut at vi skulle kalle den nå xD ) etterpå måtte jeg ta radiostyrte biler med martine, siden ho ikke turte aleine ;p da ble det mye kræsing xD etterpå så jeg at jeg at jeg hadde fått melding av kristine, og vi fant ut at ho skulle komme ned på tivoliet og møte oss. linn og jeg tok "stjernekarusellen" igjen, og mens vi satt å snurra rundt, så vi kristine . vi ropte på ho mange ganger, men ho så oss ikke xp ho gikk vell en halv runde rundt karusellen før ho hørte at vi skreik og ropte på henne x-D når karusellen var ferdig, tok vi den på nytt med kristine ;p tredje ganger . når vi var ferdig møtte vi hannah , ingvild, sabine og monica. kristine bestemte seg for å ta extreme med monica, mens jeg og linn måtte opp , siden solbrillene t linn hadde knekt :S vi fikk bytta dem , og så snakka vi med malene i telefonen , ho sa at ho også kunne sove hos meg, så da var det både ho å linn :D vi gikk får å møte henne og lene på central , da så kristine og dem . de ble med ned :) kristine og linn kjøpte seg salat, og jeg og malene bestemte oss får å se etter film til i kveld, vi spurte om linn ville være med , men ho spiste , så da bestemte vi oss får å vise henne de vi hadde valgt etterpå ;p vi så litt, først brukte vi egentlig ganske lang tid på å besemme oss får hvor mange filmer vi skulle se, men tilslutt fant vi ut at vi hadde veldig god tid i kveld, og i tilleg er det veldig koslig å se på film , så vi skulle leie 3. vi ville ha skrekkfilm, men vi viste at linn ikke hadde så lyst til det, så vi bestemte at ikke alle trengte å være skrekk. etter ganske lang tid, fant vi ut at vi skulle leie dungeon girl [jenta i kjelleren] , den er basert på den sanne historien om ho jenta som ble stengt inne i en kjeller i 6 år , eller no ;p vi bestemte oss får at vi skulle gå å spørre linn, ossen annen film ho ville se, så jeg gikk får å spørre, mens malene og lene ble stående å snakke men simen, og noen andre ;p da jeg kom bort dit de satt , var de ikke der! jeg så ute og inne og overalt, men de hadde gått . jeg sa fra t malene, og vi syntes det var skikkelig dårlig gjort, siden de ikke hadde sakt fra t oss. siden de bare hadde gått, bestemte vi oss får å bare leie 3 filmer som vi ville se. det var eden lake ( skrekk ) og blind date ( komedie ) når vi skulle betale ringte kristine meg , og lurte på hvor vi var . vi sa at vi forsatt var på central , men hvor de hadde blitt av. kristine sa at de trodde vi hadde gått, og da gikk de også ( særlig i grunn ! ) de sa de kom ned, men vi begynte å gå oppover. når vi møtte de , spurte vi om hvorfor de gikk , men de sa forsatt at de ikke fant oss , og trodde vi hadde gått. ossen kan de lizm ikke finne oss når de ikke leter en gang ? vi ble egentlig kanske iriterte på hverandre tror jeg , og når jeg spurte kristine om dem så etter oss ved dvd'ene der vi sa vi skulle, klarte ho ikke svare , og gikk heller og så på noe annet ( klarte lizm ikke å finne en bra nok unnskyldning ) linn sa at de ikke var de som sjekke , men ingvild og noen andre. jeg og malene var egentlig ganske sure så vi bare gikk . malene sa vel ganske laft at de kunne følge etter, men jeg vet ikke om dem hørte det. bryr meg egentlig ikke heller ! når vi kom lenger opp , møtte vi ingvild, og da jeg spurte om ho hadde sett etter oss , så sa ho nei .( så klart linn jugde. ) litt etterpå ringte linn , og sa ho hadde "dårlige" nyheter. ho kunne vist ikke sove hos meg alikevell, siden faren skulle ut, og da hadde han avtalt med mora at linn skulle være der. ikke at jeg tror på det i hvert fall ... vi dreit egentlig i det, men vi var sikre begge to at dette ikke var sant. vi vurderte å ringe mora t linn og spørre om det var sant , men ingen av oss turte xp vi dreit i det. senere ringe vi t linn , og da var ho og kristine på vei hjem . vi blåste bare i dem, og jeg , malene og lene forsatte å gå litt i by'n . etterpå gikk vi ned på tivoliet. malene og lene ville ta extreme , men jeg NEKTA totalt. jeg turte IKKE. serøst , den er skummel :S men så dro malene meg bortover, og plutsjelig sto jeg oppe med karusellen :s seriøst, jeg hadde ikke no valg, og måtte sette meg oppi sete. det er INGEN , og da mener jeg INGEN, som har klart å fått meg oppi den karusellen noen gang, men i dag klarte faktisk malene det . ( hvordan i huleste heite klarte ho det ? ) jeg tror malene ble ganske stolt xD ja, så begynte karusellen da , og med en gang den letta litt, og snurra rundt, kjente jeg i magen at det kila. seriøst, jeg trodde jeg skulle død oppi der. malene holdt meg i hånda , så begynte vi og svinge til side til side . det kilte bare enda mer , jo høyere vi kom . jeg følte at jeg letta i setet når vi var helt oppe i lufta, men malene prøvde og forsikre meg om at det gjorde jeg ikke . (jeg holdt jo ho i hånda xD) vi svingte ganske mange ganger fram og tilbake, og det var noen ganger jeg skrek ordentlig . det var skikkelig skummelt når jeg kom baklengs oppi lufta ;p når vi var ferdig, var jeg støl i armene etter å holdt dem litt opp. men for æ være ærlig ( hvordan i huleste kan jeg si dette ) var det MORRO ! :D etterpå tok vi "stjernekarusellen" fjerde gang for meg i dag xD Lene spanderte alle bilettene , og det var utrolig snilt :D

når vi var ferdig fant vi mormora t malene, og ho kjørte lene hjem. når lene skulle gå ut, fikk ho ikke opp døra , og ho bare : ææhh , og rikka i håndaket . ( kanskje ho trodde at mormora t malene skulle kidnappe henne xD ) tilslutt kom ho seg ut ihverfall , vi fant ut at det var vist barnesikring på den døra ;P ( flaks for lene at det var bare det da xp ) vi ble kjørt t malene, der vi fikk pølser :) etterpå pakka malene . ( hvis en deodorant og en truse er å pakke ;p ) men jaja , det var det ho trengte så , da måtte ho vell ta med det da . så ble vi kjørt til bunnpris , der vi ble sendt inn med en 500 lapp for å kjøpe godteri , OG tannbørste t malene x) vi kjøpte, seigmenn ( uten sokker på, og med sokker på ) , tyrkist pepper, lakris snøre, crispo , og en tyggispakke. så var vi klare t å reise . ( seff betalte vi først da ) når vi kom hjem t meg , snakka mora t malene litt med pappa, og så reiste ho . vi gikk inn for å kose oss med godteri og se på film :) vi bestemte oss får å se blind date først, den var sånn passe , det var lizm komedie da ;p etter på så vi den derre dungeon girl. den var ikke som foventa. den var egentlig mer satt opp som en dokementar egentlig , og var litt kjedelig , siden den var satt opp sånn . det skjedde jo nesten ingenting . når den var ferdig fant vi ut at vi ikke orka og se den siste , og at vi heller kunne se den i morra ;-p

vi satt oss heller på data'n og skrev denne lange bloggen om alt vi har gjort i dag :) og nå tror jeg da den er ferdig ;p hvis jeg ikke kommer på noe mer i løpet at et minutt .123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960 , og det gjorde jeg vist ikke xD

jo 1 viktig ting !
JEG ELSKER MALENE JENRA MI !! <333

da var den ferdig ! xp

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar