søndag 2. august 2009

en utrolig kjedelig NFK kamp !

I dag har jeg ikke gjort så mye tror jeg xD

malene sov jo hos meg i natt , så jeg var litt med ho . jeg våkna vell halv 2 eller no, og da leste malene i topp bladet mitt ;p seriøst, jeg var trøtt ! vi la oss jo 5 eller no i går da så xD jeg kledde på meg ogsånn ( gadd ikke stelle meg ordentlig ) , så spiste vi frokost. vi tok et runnstykke vær, da jeg tok på brunost, og malene gulost x) vi satt oss å så på tv, men helt ærlig, var det ingenting som var moromt på tv. tilslutt stoppa det på diney channel, og den kanalen ble værende på. vi tok oss et runnstykke til , og da tok jeg også gulost på :) vi satt å så på tv, fram t malene ble henta . husker ikke helt når, men det var ikke så seint ;-p når malene hadde reist stelte jeg meg ferdig ^^

litt over 5 eller no , gikk jeg , martine og pappa ned til NFK kamp . martine hadde så lyrt å gå , og da ble det til av vi gikk :C ( jeg hadde ikke lyst å gå ;/ ) når vi kom ned gikk vi opp på vip'en og fikk stempel :D så gikk vi bort og hørte på en mann snakke, og en annen mann snakke x D et var mat vi kunne få der, og jeg tok litt, men spiste ikke opp xD etterpå måtte jeg følge martine t kiosken, og på veien møtte ho kjærsti . vi gikk opp igjenn , ogg martine gikk rundt med kjærsti . ( flaks for meg , for da slapp jeg å være med henne ;p ) jeg satt meg med pappa, og litt etterpå gikk jeg ende bort til besta og ole . jeg snakka bare litt med besta , før jeg satt meg t bake. jeg ringte malin gt , og fant ut at ho , lena , thomas og simen ( pluss to andre lena og malin kjente tror jeg) satt helt bortest på tribuna, så jeg gikk dit :D vi satt der litt, før vi bestemte oss får at malin også skulle få stempel . først måtte vi finne mora hennes, siden ho hadde gullkort og ikke malin ;p vi gikk inn så malin fikk stempel :) vi gikk ned igjen, om malin skulle kjøpe seg noe ( men selvsakt hadde ho pengene i veska borte hos lena, så vi måtte gå tbake xD ) når malin hadde henta penger kunne vi gå til kiosken x-) malin kjøpte en brus og en potethullpose, mens jeg kjøpte en potetgullpose og en kviklunsj . vi gikk bort til de andre . der ble vi sittende resten av kampen .
det var en utrolig kjedelig kamp ! for det første så var det nesten ingen folk på tribuna, og for det andre skjedde det ingen værdensting. stillinga endte 1-2 t sharpsborg. jeg og malin gikk ( de andre hadde gått litt tidligere)for å finna folka våre. malin fant mora si med en gang , og de reiste , mens jeg så ikke martine og pappa noen steder. jeg lette overalt , men fant de ikke . selvsakt var mobilen min tom for strøm , så jeg fikk ikke ringt heller. ( typisk ) tilslutt fant jeg dem, og vi gikk hjem . det regna, og det var ikke særlig gøy å gå -.- ( bare vi hadde tatt bilen :C )

når jeg kom hjem hadde mamma besøk , og jeg satt meg i stua. jeg forsatte på macramè kjedet mitt, men tilslutt hadde jeg ikke nok grønne perler , så jeg kunne ikke forsette. jeg må nok ned å kjøpe noen nye snart ;p malin og martine hadde data'n i sta, men så gikk dem , og jeg tok den :D jeg redigerte de bildene av fotoshooten til meg og malene, som jeg la ut i sta :D nå skriver jeg da denne bloggen , men nå er jeg vell øyeblikkelig ferdig ;p kanskje jeg skal skrive på fortellingen min :D
( evigheter siden nå ) , ellers kommer jeg bare til å forsette å snakke med folk på msn ;p

men uansett hva jeg gjør, så blogges vi :D <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar