søndag 9. august 2009

malene sover hos meg <3

i natt sov malene pus her ;* <3 jeg må bare si at ho er en fantastisk jente, som jeg er spå utrolig glad for at jeg kjenner :D ho stiller opp, og jeg kan stole 110% på henne, og mer en det :D jeg vet ho alltid er der hvis jeg trenger ho og det er jeg utrolig glad for ;* du betyr så mye for meg malene, det må du bare vite ! jeg ELSKER deg malene moen , MIN jente ;* <3

malene kom vell litt før 10 og da hadde vi lyst til å kjøpe godteri siden jeg fikk 100 kroner av mamma t å kjøpe godteri for. klokka mi var 21.57 når vi var klare og malene sin var 21.53 . alle butikkene stenger jo 10 eller tidligere siden det er lørdag, og det betydde at vi hadde dårlog tid. vi fikk håpe at malene sin klokka var mere riktig så vi tok sjangsen på å løpe ned til bunnpris. vi trodde så klart ikke vi skulle rekke det , men det gjorde vi faktisk :p vi klarte å løpe fra meg til bunnpris på tre minutter, og det kaller jeg proft ! det må være det folk kaller "dagens trim" for det var nemlig trim. når vi kom ned på butikken var vi skikkelig andbustene og slitne xD men det var det verdt , for vi hadde rekki butikken :D vi kjøpte bamsmoms,sure sild, kjærlighet, og sånn maom eller hva det heter :) når vi gikk opp igjen, kunne vi ta det så rolig som vi ville ;p

da vi kom til meg hadde jeg sett på oth så det sto på tv. jeg har lånt både sesong 1 og 2 så nå så jeg på episode 3 :D vi bestemte oss får å se videre på oth ;p det er bare best ! seriøst , hvis du først ser , så blir du bare helt hekta, og det ble vi ! ( ja , jeg har vært hekta hele tiden mens jeg har lånt dem, men nå ble jeg og malene hekta ! ) vi så vell fra halv 11 til litt over 6 på morgenen ;L da hadde vi ikke mye igjen av sesongen. 2 og en halv episode eller no ;p malene sovna noen ganger, men jeg klarte og holde meg våken hele tiden . når klokka ar litt over 6 merka jeg at jeg begynte og bli trøtt jeg også . jeg holdt på og sovne ofte, og da var det like greit og slå av . for hadde jeg sovna måtte jeg spole og sett på nytt uansett ;-p malene hadde sovna , og ho var litt vannskeligere og vekke nå xD vi bestemte oss får å legge oss . vi blåste opp madrassen t malene, også la vi oss ;p jeg tror vi sovna ganske fort, når vi ble stille.

vi våkna lott over 1 eller no tror jeg i dag xD sikkert pga den lange natta med film ;L vi slo på resen av dvd'en siden det var det siste av hele sesongen. vi så ferdig . i siste episode kjørte cooper og Rachel i vannet, og Nathan hoppa etter, slik stoppa den ! vi ble sure, for vi ville jo se resten ( selv om jeg hadde sett det og viste hva som skjedde ) , og da måtte vi kjøpe sesong 4 også ( som jeg har tenkt å gjøre ) når vi var ferdig spiste vi frokost , eller det blir kanskje lunsj xD malene ble henta halv 5 siden jeg skulle være med pappa til Mjøndalen ( hvis det var det det het ) og se på nfk kamp :D jeg sa hade t malene jenta mi <3 , stelte meg ferdig og så reiste vi .

vi kom t kampen, og var litt forsika så når vi kom inn hadde det begynt ;p vi satt oss ned sammen med noen andre nfk folk, og så på kampen. til pause var det 0-0 ;p det var pause, så begynte kampen igjen . i løpet av omgangen klarte mjøndalen og skåre så det ble 1-0 ;/ sånn ble også stillinga når kampen var ferdig :C vi hadde egentlig sjangs t å vinne, men ingen tørte og skåre på nfk , så det ble bare surr. vi kjørte hjem igjen, og på veien kjøpte vi en pølse.

når vi kom hjem satt jeg meg på dataen, og det er her jeg sitter nå også ;p jeg sitter og snakker på msn ( akkurat nå snakker jeg ikke med noen). jeg er inn epå nettby, galtvortskolen og blogspot ;p i sta prøvde jeg og hjelpe kristine på msn med å gjøre sånn konkuranse ( ikke at jeg er så mye t hjelp men xD ). ho er ferdig nå, så da fikk jeg skivd bloggen :D

men nå er jeg ferdig , så jeg sier som vanlig :
vi blogges ;*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar