tirsdag 4. august 2009

MANDAG & TIRSDAG

siden jeg ikke skreiv i går , så kan jeg like godt skrive for begge dagene . jeg har ikke akkurat gjort noe spennende noen av dagene egentlig, men kan vell fortelle alikevell xD

vi begynner vell først med i går da ;P
jeg var hjemme , og hos kristine xD ( kanskje jeg skal beskrive litt mer xD )
når jeg våkna så ( ja hva gjorde jeg da ? :S ) nånn seriøst, har jeg glemt hva jeg gjorde før jeg reiste t kristine .. JO , nå husker jeg det så klart ( hahah xp huska det fort igjen da ) ;p jeg så på tv, og så sendte jeg meldinger med kristine ;p ho sa ho skulle kle på meg, og da skulle jeg det lixxm også da , siden vi skulle være med hverandre. men så begynte reprisa fra home and away, og siden jeg ikke hadde sett den , så måtte jeg jo se den ;p mens episoda gikk , fikk jeg melding av kristine at ho var ferdig xD jeg sa at jeg ikke hadde begynt å stelle meg , men jeg skulle gjøre det etter home and away :D når home and away var ferdig gikk jeg å stelte meg , og når jeg var ferdig sendte jeg melding til kristine. men jeg måtte ta ut / inn av oppvaskamaskinen så vi bestemte at jeg skulle komme etterpå jeg var ferdig ;-p men når jeg var ferdig da , og hadde tatt på meg sko, og var klar til å gå , begynte så klart home and away , og det MÅTTE jeg se på ! derfor måtte jeg sende enda en melding til kristine at jeg kom når det var ferdig. men når det var ferdig da , ringte pappa, og sa vi skulle reise på elkjøp nå , eller ble det en annen gang . og siden jeg ville på elkjøp så måtte jeg jo bare reise. så da måtte jeg sende ENDA en melding til kristine og si at jeg kom etterpå xD ( stakkars kristine , ho måtte vente lenge på meg i dag ) vi reiste før til euronix ( vet ikke helt ossen det skriver , men samma x-D ) , der vi skulle hente en ny fjernkontroll til meg , siden min er borte. vi så også på data og skriver til meg. etterpå reiste vi til elkjøp for å se på data og skriver t meg ;p når vi hadde sett ferdig kjørte pappa meg til kristine ;p kristine satt så klart på dataen når jeg kom ;p ( vanlig ) vi snakka med emmi og noen andre folk lenge . senere gikk vi ned og lagde oss brødskiver med sjokade :) sjokade ( og ikke skjokade som kristine skreiv xD ) er utrolig grisete , men godt ;P litt senere ble vi kjørt ned til central , og leide 2 filmer . ENekteMANN og rocker ;p ( vi så bare på den ene ) når vi kom tilbake satt vi på ENekteMANN, vi så på den , samtidig som kristine snakka med emmi på msn ;p jeg satt og følgte med på filmen , også trodde kristine at jeg sov xD når filmen var ferdug var klokka noe med 11 eller no , så jeg ringte hjem og spurte om jeg kunne bli henta . det kunne jeg , og litt etterpå kom mamma ( martine ringte på ) jeg sa hade <3 , og dro . når jeg kom hjem varma jeg opp middagen , også gikk jeg inn på rommet for å se på oth sesong 2 som jeg lånte av kristine :D ( har lånt sesong 1 før ) jeg er dilla på oth nå , det er drit bra ! jeg bare elsker det <3 jeg så en dvd ( det er 4 episoder på hver dvd) før jeg la meg . ( ble altså ingen data tid til å skrive blogg xD )

så får jeg begynne å fortelle om i dag da ;P
i dag våkna jeg vell i 11 tia , og satt på oth :D jeg lå i senga og så på oth fram til 7 eller no xD ( derfor var jeg så heldig å få både frokost og middag på senda i dag x) ) klokka 7 eller hva nå enn klokka var kledde jeg på med ( selv om jeg bare tok på meg en joggebukse , og satt en strikk i håret ) . jeg gikk og gidde marsvinet mat ( litt for sent kanskje :S ) og så satt jeg å så på film igjen . når den dvd'en var ferdig orka jeg ikke mer ;p nå har jeg 2 dvd'er igjen . de kommer jeg sikkert til å se i morra, eller i kveld :) ja, når jeg ikke årka og se mer, så bestemte jeg meg for å lage ferdig makrame kjedet mitt ;p nesten ferdig nå . jeg gjorde litt , før jeg ikke orka det mer heller xD jeg tok heller data'en :-D jeg gikk inn på ganske mye egentlig ;p nå er jeg inne på : msn ( der kristine , malene, linn , mari , og tone er oppe ) , nettby , galtvortskolen, yputube , og blogspot :p

nå skal jeg vell forsette og snakke på msn med folk , og så skal jeg spise makarona , siden malin lager det nå :D jeg har vell også tenkt å høre på musikk , og kanskje skrive videre på fortellingen min ;p jeg ver jeg har sakt det mange ganger og ikke gjort det , men jeg må vell gjøre det nå da ;p jeg vil jo bli ferdig så jeg kan lage en til :D jeg elsker å skrive fortelliner ;P

men vi blogges i morra :D ( tipper jeg xD )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar