torsdag 13. august 2009

SkoleStart

ja , da var sommerferien over , og vi må tbake t skolen -.- vi starter klokka 9 i dag , og sluttet ... ja , det husker jeg ikke xD vi gjorde ikke noe spesielt i dag , siden det var første dag . først så møtte alle 9'ende klassene i Aulaen ( haha , vi er 9'ende nå ;L ) når vi var ferdig gikk vi til klasserommet vært. der snakka vi litt, skreiv logg , delte ut noen lapper tror jeg , så var det friminutt ;p det regna ute , så vi gadd ikke gå ut. når vi kom inn igjen , fikk vi bøker ogsånn , og klokka halv 12 var det mat . jeg hadde salat :D <3 etterpå hade vi matfri som vannlig ;) når vi kom inn igjen skulle vi ha minnestund for en dame som het Nelly . ho hadde vist vaska på skolen i 20 år eller no , og i sommer døde ho av kreft . hele skolen gikk inn i Aulaen for minnestunder. når den var ferdig gikk vi tilbake til klasserommet, fikk noen lapper, og litt forklart ( tror jeg xD ) også var vi ferdige :D det var egentlig ikke så dårlig dag . det var ganske gøy og se alle igjen ( de som jeg ikke hadde sett i sommer ) det var kjempe hyggelig :D dagen var ikke så ille som forventa etter somemmerferie , men dagene blir nok værre når vi begynner med fag og lekser . det blir vell sikkert t mandagen tipper jeg , siden vi skal på tur i morra ... ( som jeg ikke har lyst t , orker ikke gå! )

men det er en STOR forskjell på skolen dette året , og det var at Heidi jenta mi ikke var der lenger :( det er så UTROLIG teit at ho måtte flytte, og jeg kommer t å savner henne SINSYKT mye på skolen ! du betyr så mye Heidi ;* <3


før skolen xD <3


folk har savnet hverandre i sommer, og nå kan de endelig snakke sammen igjen :D <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar