fredag 7. august 2009

Sommerland / party hos marielle <3

jeg rakk ikke skrive i går siden jeg kom hjem klokka 12 xD
men jeg kan fortelle om hva jeg gjorde i går :D

først var jeg kristine og linn i sommerland :D linn og kristine skulle ta bussen , mens jeg skulle sitte på med mamma og de ;p men så ringer linn og spørr om ho kan sitte på siden ho ikke rakk bussen xD stakkars kristine da , måtte sitte på den bussen aleine ;/ men ja, først så henta vi linn, så måtte vi ende på jobben til pappa, så handla vi , og deretter kunne vi kjøre t sommerland :D når vi endelig kom fram hadde kristine venta lenge på oss ;L Linn møtte en vennine og så gikk jeg og kristine litt sammen siden de plutsjelig ble borte for oss. vi gikk og kjøpte slush, men de hadde bare sånn stor så vi drakk den ikke opp ;p etterpå ringte linn og så møtte vi ho ;D vi var der fram til klokka 7 :D eller linn dro litt tidligere siden ho ble henta, og kristine skulle sitte på med oss :D

når vi kom hjem skifta jeg ogsånn :D siden vi skulle til marielle :D partyet begynte egentlig klokka 6, men vi kom dit vell halv 9 eller no xD ( jeg hadde sakt fra t marielle da ) <3 hos marielle spiste vi godteri og dansa ogsånn :D jeg og ragna snakka litt om harry potter leiren xD jeg ble henta klokka 12 og da satt ragna på med oss :D

når jeg kom hjem gjorde jeg ingenting før jeg la meg ;p

det har vært en morsom dag i dag ( går xD ) :D <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar