fredag 14. august 2009

ut på tur , aldri sur !

i dag var vi på tur med skolen :) vi starter klokka kvart på 9 i dag . vi tok bussen til elgskjø , derfra gikk vi opp til velen , eller hva det huleste det het xD det var langt opp -.- jeg gikk med monica, ilirana og fademo <3 når vi endelig kom opp ble det bål og vi kunne grille pølser :D vi var der en stund, før vi gikk ned igjen. denne gangen gikk vi en helt annen vei , siden vi skulle gå helt ned -.- det var utrolig lang , og jeg fikk jævla vondt i beina ! da gikk jeg med eirin og linn , og vi snakka om mye forskjellig :D <3 vi snakka om harry potter, twilight , linn sin bok , og masse annet surr xD vi fant også ut at vi skulle ha skraan xD det er lixxm akkursat som laan, men isteden for å spille hele natta , så skulle vi skrive hele natta :D eirin sa vi måtte ha masse godteri , men da nevne ho så klart at det ikke kom t å gå bra med meg , for jeg kom t å bli så ille hyper xD så klart når ho sa det ble jeg jo hyper, så jeg gikk nedover og var skikkelig hyper ;L jeg gikk og lo hele tiden , og jeg prøvde å dra ned boksa t eirin xL tilslutt fikk jeg det til x-D når vi var nede, kom vi borte der med tinnemyra . da kunne vi gå hjem :D jeg gikk med eirin og kristine siden jeg sku hjem t kristine <3 ( som vanlig xD )
det har egentlig vært gøy , men det var utrolig slitsomt å gå, så kunne gjærne kjørt i steden -.- ;p

ps. bilder fra turen kom seinere, siden jeg så klart ikke fant kamera nå , når jeg trengte det ;/ xD

vi blogges da folkenz ;*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar